niedziela, 20 stycznia 2019

Co w AMG piszczy...? | #3 i #4



Przepraszamy za te już “niezbyt świeże” informacje, ale od teraz postaramy się, aby “Co w AMG piszczy…?” wychodziło regularnie co tydzień tego samego dnia!

7 - 13 stycznia


W tym tygodniu mogliśmy wziąć udział w:
  • Konkursie ze Smokologii zorganizowanym przez Helenę Browen, który trwał do 13 stycznia.
  • Konkursie z Wróżbiarstwa zorganizowanym przez Matiego Levine'a, który trwał do 15 stycznia.
  • Języczku #5, którego organizatorem jest Matthew Anders Fox i trwał do 16 stycznia.
  • Konkursie Stażysty, który zorganizowała Liviette Weasley i trwał do 19 stycznia.
  • Konkursie z Numerologii zorganizowanym przez Deborę Magnael, który trwał do 20 stycznia.
---
Pomimo małej pomyłki czasowej w newsie, odbyła się pierwsza część olimpiady "Filuska". Niektóre osoby z nieznanych powodów zrezygnowały z części pisemnej. Inni napisali ją w terminie podanym przez organizatora. Część praktyczna miała się odbyć 19 stycznia o godz. 17, jednak została przeniesiona na termin bliżej nieokreślony. Niemniej, życzymy powodzenia w drugim etapie olimpiady!

---
Dnia 13 stycznia odbył się drugi etap Turnieju Grymuar. Uchylając rąbka tajemnicy możemy zdradzić, że uczestnicy musieli zmierzyć się z przygotowanym dla nich quizem. Oparty był na wszystkim, co działo się w książkach o naszym słynnym Wybrańcu. Osoby, które nie czytały serii na pewno miały pod górkę. Miejmy nadzieję, że wyszli z tego cało i nie z najgorszymi wynikami!

14 - 20 stycznia


W tym tygodniu mogliśmy wziąć udział w:
  • Języczku #6, którego organizatorem jest Matthew Anders Fox, i który trwa do 23 stycznia.
---
Dnia 19 stycznia odbyła się wycieczka do Wioski Grymuar, a jej motywem był “Tajemny Szyfr Grymuaru”. Uczestnicy musieli sobie radzić z różnymi przeszkodami na swojej drodze.

Pierwszym miejscem do którego trafili była Latarnia Morska w której wspólnymi siłami musieli ratować jedną z naszych dyrektorek przed upadkiem, uchronić się przed topkami oraz rozwiązywać anagramy znajdujące się na ścianach. Wszystko to było przeplatane zagadkami.

Następnym przystankiem było bagno, które wciągało ich szybko pod ziemię. Jedynym ratunkiem dla nich było użycie zaklęcia Herbivicus na roślinie, która rosła niedaleko.

Punktem końcowym była sama Wioska Grymuar. Można było odpocząć po męczącej podróży oraz zakupić wszystko z listy którą wszyscy dostali.

Według niej, należało wyposażyć się w:
  • wodę księżycową,
  • smoczą wątrobę,
  • śluz gumochłona,
  • pijawkę,
  • lawendę,
  • skrzydła wróżki,
  • nóż,
  • kociołek cynowy.
Osoby, które dokonały zakupu dostaną za to punkty!

---
Ostatni etap naszego Turnieju Grymuar jest już za nami! Uczniowie już mogą odetchnąć z ulgą i jedynie wyczekiwać następnej niedzieli, na której wreszcie dowiemy się kto wygrał.

Jak okazało się nie było żadnej wskazówki do tego etapu. Sama informacja o tym została podana w dniu ostatniej części turnieju, zamiast we wcześniej podany piątek. Na pewno uczestnicy mieli złudną nadzieję, że wskazówka pozwoli im w jakimkolwiek przygotowaniu.
 Nina Willows

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz